1. JAK URUCHOMIĆ PORTAL KLIENTA I E-FAKTURĘ ?
Ważne!!!! od 1 kwietnia 2021r. EFL S.A. wprowadza opłatę za fakturę papierową. Wyniesie ona 8 zł netto.
Aby uniknąć tej opłaty, zalecamy zmianę na e-fakturę. W łatwy sposób można dokonać tego na portalu klientEFL.
Aby uruchomić usługę Portal Klient EFL, proszę wysłać e-mail z numerem umowy i nr telefonu komórkowego na adres: klientEFL@efl.com.pl
Instrukcja Aktywacji Usługi Portal Klient EFL
W jaki sposób Klient może aktywować usługę Portal do aktywnej umowy leasingu?
Klient może złożyć wniosek o aktywację usługi na jeden z poniższych sposobów:
- – kontaktując się z TeleCentrum pod numerem telefonu: 801 404 444
- – wysyłając e-maila (w treści podając nr umowy i nr telefonu komórkowego) na adres: klientEFL@efl.com.pl
Na podstawie zgłoszenia do Klienta zostanie wysłany do podpisu wniosek aktywacyjny PDF.
Jak wygląda logowanie do usługi?
Do logowania potrzebne jest: Aktywacja firmy (nowy klient lub nowy telefon klienta) oraz Hasło.
Aktywacja firmy:
Należy potwierdzić, że numer telefonu (login) należy do firmy (właściwej osoby). Informacja o takiej konieczności wysyłana jest na email po zawarciu umowy (status 6) oraz na podany SMS (login).Przy próbie logowania bez aktywacji wyświetli się komunikat:
Usługa nieaktywna do aktywacji Portalu należy potwierdzić, że numer telefonu (login) należy do firmy. Wyślij SMS o treści FIRMA NRNIP, nr nip podany w umowie leasingu,
2. Hasło:
Należy wysłać SMS o treści HASŁO lub PWD pod numer 609 808 404 – z numeru telefonu przypisanego do usługi
Hasło przesłane za pośrednictwem wiadomości SMS jest hasłem tymczasowym, ważnym 1 godzinę.
Klient może zmienić hasło na własne, ważne 1 rok, zaraz po zalogowaniu (o czym informujemy i zalecamy – jak na ekranie) lub później w sekcji ustawienia konta – Zmiana hasła.
3. Logowanie:
Wejść na stronęhttps://klient.efl.com.pl/podać swój login – nr telefonu oraz hasło – otrzymane zwrotnym SMS-em.
Jak zmienić numer telefonu komórkowego do SMS ?
Godnie z zapisami umowy Klient powinien przesłać pisemny wniosek o zmianę numeru, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji firmy. Wniosek powinien zostać skierowany na adres Centrali EFL lub w formie skanu na adres:klientefl@efl.com.pl
Zmiany numeru Klient może również dokonać na stronie Portalu w sekcji Ustawienia konta – Zmiana loginu.
Co w przypadku gdy Klient nie chce otrzymywać SMS ?
Klient ma możliwość wyboru kanałów powiadomień: SMS / email / WWW. Najszybciej zmiany takiej może dokonać na Portalu. W tym celu Klient powinien zalogować się do usługi na https://klient.efl.com.pl Portalu do sekcji Ustawienia konta – Zmiana kanałów komunikacji wybrać odpowiedni kanał powiadomień i zapisać zmian.
Instrukcja Aktywacji Usługi E-Faktura
Skorzystaj z formularza kontaktowego jesteśmy do twojej dyspozycji !
POZYTYWNE WNIOSKI
0%
Z nami to proste !
Finansujemy i doradzamy. Sprawna obsługa,
minimum kosztów
Kontakt +48 609 523 843
Godziny otwarcia
Pon.-Pt. 08:00 – 16:00
- Ewa Dzienniak 609 523 843
- Beata Wolska 692 844 831
- Justyna Jabłońska 692 844 478
- ewa.dzienniak@poczta.efl.com.pl
- beata.wolska@poczta.efl.com.pl
- justyna.jablonska@poczta.efl.com.pl
