Umów się na spotkanie jednym kliknięciem

1. JAK URUCHOMIĆ PORTAL KLIENTA i E-FAKTURĘ ?

Ważne!!!!   od 1 kwietnia 2021r. EFL S.A. wprowadza  opłatę za fakturę papierową.  Wyniesie ona 8 zł netto.

Aby uniknąć tej opłaty, zalecamy zmianę na e-fakturę. W łatwy sposób można dokonać tego na portalu klientEFL.

Aby uruchomić  usługę Portal Klient EFL, proszę wysłać e-mail z numerem umowy i nr telefonu komórkowego na adres:  klientEFL@efl.com.pl

Instrukcja aktywacji usługi Portal Klient EFL

W jaki sposób Klient może aktywować usługę Portal do aktywnej umowy leasingu?

Klient może złożyć wniosek o aktywację usługi na jeden z poniższych sposobów:

    • – kontaktując się z TeleCentrum pod numerem telefonu: 801 404 444
      – wysyłając e-maila (w treści podając nr umowy i nr telefonu komórkowego) na adres: klientEFL@efl.com.pl

Na podstawie zgłoszenia do Klienta zostanie wysłany do podpisu wniosek aktywacyjny PDF.

Jak wygląda logowanie do usługi?

Do logowania potrzebne jest:  Aktywacja firmy (nowy klient lub nowy telefon klienta) oraz Hasło.

Aktywacja firmy:

Należy potwierdzić, że numer telefonu (login) należy do firmy (właściwej osoby). Informacja o takiej konieczności wysyłana jest na email po zawarciu umowy (status 6) oraz na podany SMS (login).Przy próbie logowania bez aktywacji wyświetli się komunikat:
Usługa nieaktywna do aktywacji Portalu należy potwierdzić, że numer telefonu (login) należy do firmy. Wyślij SMS o treści FIRMA NRNIP, nr nip podany w umowie leasingu, 

2. Hasło:

Należy wysłać SMS o treści HASŁO lub PWD pod numer 609 808 404 – z numeru telefonu przypisanego do usługi

Hasło przesłane za pośrednictwem wiadomości SMS jest hasłem tymczasowym, ważnym 1 godzinę.

Klient może zmienić hasło na własne, ważne 1 rok, zaraz po zalogowaniu (o czym informujemy i zalecamy – jak na ekranie) lub później w sekcji ustawienia konta – Zmiana hasła.

3. Logowanie:

Wejść na stronęhttps://klient.efl.com.pl/podać swój login – nr telefonu oraz hasło – otrzymane zwrotnym SMS-em.

Jak zmienić numer telefonu komórkowego do SMS ? 

Godnie z zapisami umowy Klient powinien przesłać pisemny wniosek o zmianę numeru, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji firmy. Wniosek powinien zostać skierowany na adres Centrali EFL lub w formie skanu na adres:klientefl@efl.com.pl

Zmiany numeru Klient może również dokonać na stronie Portalu w sekcji Ustawienia konta – Zmiana loginu. 

Co w przypadku gdy Klient nie chce otrzymywać SMS ? 

Klient ma możliwość wyboru kanałów powiadomień: SMS / email / WWW. Najszybciej zmiany takiej może dokonać na Portalu. W tym celu Klient powinien zalogować się do usługi na https://klient.efl.com.pl Portalu do sekcji Ustawienia konta – Zmiana kanałów komunikacji wybrać odpowiedni kanał powiadomień i zapisać zmian.

Instrukcja aktywacji usługi e-faktura

Kontakt

Godziny otwarcia Pon.-Pt. 08:00 – 16:00

Telefon

Email